E-commerce specialist

Trend24, (Hoofdkantoor) E-commerce specialist stagiaire(s) gezocht - Tilburg

Met een stageperiode bij Trend24 ben jij gegarandeerd van afwisselende taken, flexibiliteit en een informele werksfeer in een jong en dynamisch team. Daarnaast krijg je bij ons de ruimte en vrijheid om je verder door te ontwikkelen in wat jij leuk vindt en nemen we je mee in de wereld van het ondernemen en online verkopen. Jij gaat aan de slag met de volgende werkzaamheden (geen zorgen, wij geven je training indien nodig): • Inventariseert het assortiment en verricht een zoekwoorden analyse. • Verbetert en ontwerpt (nieuwe en huidige) productafbeeldingen en omschrijvingen. • Voert markt- en platformonderzoek uit en scout nieuwe producten. • Doet inkoopvoorstellen naar aanleiding van onderzoek. • Voert acquisities uit en zorgt voor aftersale bij B2B-klanten. • Verzorgt de online marketing (schrijft SEO en SEA teksten). • Bedenkt (mail)campagnes. • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice B2C (o.a. livechat, klachten en klantvragen).

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij bent: • Creatief, sociaal en ondernemend. • Goed in het schrijven van teksten en hebt affiniteit met trends, product development en marketing. • Onderzoekend, goed in monitoren en gaat op zoek naar nieuwe markten en producten. • Doet voorstellen voor (mail)campagnes, productverbeteringen en zorgt voor aftersales. • Klantgericht en probleemoplossend. • Bereid om te willen leren wanneer je bovenstaande vaardigheden niet bezit.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden: • Flexibiliteit en de mogelijkheid tot deels thuiswerken. • Afwisselend werk in een jong en dynamisch team. • Een informele en fijne werksfeer. • Je leert veel over het ondernemerschap. • We helpen jou om je verder door te kunnen ontwikkelen. • Een stageplaats nabij station Tilburg Universiteit en bij de Westermarkt. • Een werkplek waar jouw input wordt meegenomen in het eindresultaat. • (Bij)baan mogelijkheid na een succesvolle stageperiode.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder