E-commerce specialist

Movidis B.V. Stage met toekomst: E-commerce specialist met uitzicht op vaste baan

Op zoek naar een stage die niet alleen leerzaam is, maar ook een dosis plezier biedt, met uitstekende arbeidsomstandigheden en waarbij je deel uitmaakt van een gezellig team? Lees dan snel verder! Werkzaamheden: • Verantwoordelijk voor het beheer van specifieke productgroepen en/of merken om ze beter onder de aandacht van klanten te brengen. • Actieve betrokkenheid bij het ontwikkelen van promotiecampagnes voor onze producten • Toevoegen van nieuwe producten en verbeteren van bestaande productinformatie • Optimaliseren van online communicatiekanalen, zoals e-mailmarketing • Samenwerken aan het verbeteren van de klantreis en -ervaring

Naar wie zijn wij op zoek?

We zoeken iemand die... • Ervaring heeft met e-commerceplatforms zoals Bol.com en Amazon. • In staat is om projecten effectief te plannen, organiseren en uit te voeren. • Gemotiveerd en nieuwsgierig is, en zelfstandig kan werken. • Analytische inzichten kan toepassen om conversies te verbeteren.

Wat biedt het bedrijf?

• Goede begeleiding • Een gezellig, klein en jong team van collega's • Mogelijkheid tot thuiswerken (1 dag per week) • Flexibele werktijden, als je daar behoefte aan hebt • Een prima stagevergoeding • Goede koffie • Een fijne werkplek waar je veel leert • Doorgroeimogelijkheden na je stageperiode (als bijbaan of fulltime baan) MOJOGEAR ontwikkelt en verkoopt foto- en video-accessoires voor smartphones en camera’s. Denk daarbij aan statieven, videoverlichting, Bluetooth remotes, microfoons, maar ook powerbanks en kabels.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder