E-commerce specialist

MetaBay Jong, dynamisch bedrijf zoekt leergierige e-commerce specialist

Periode kan worden aangepast naar wensen van opleiding. Als e-commerce specialist ga je de complete customer journey analyseren. Je gaat zorgen voor meer traffic naar de website, content schrijven, front-end en back-end ontwikkelingen doorvoeren, en ga zo maar door. Hierbij is alles in bespreking want wij gaan uit van een maatwerk oplossing dat bij jou past. https://www.mbdeals.nl is de website waar jij je compleet op gaat focussen! Denk aan data analyseren op Google Analytics 4 tot campagnes maken tot content optimaliseren en creƫren. Aangezien we met een klein team zijn kan jij hier echt impact maken en komt je werk niet onderaan de stapel te liggen. Vragen? Neem gerust contact met ons op!

Naar wie zijn wij op zoek?

Waar we naar op zoek zijn is iemand die van aanpakken houdt en dus niet bang is om projecten op te pakken. Je zal in zowel teamverband gaan werken als individuele projecten gaan oppakken. Daarnaast is een creatief brein altijd wenselijk om zo tot goede oplossingen te komen.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een hecht team met een gezellige lunchruimte. Daarnaast zijn er hier altijd doorgroei mogelijkheden en kan je veel impact maken binnen het bedrijf door het kleine team. Hierdoor wordt je werk dus niet op een grote stapel gegooid maar wordt er daadwerkelijk iets mee gedaan.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder