E-commerce specialist

Gastronique

Gastronique verkoopt (online) onderdelen voor professionele keukenapparatuur. Deze betrekken we bij verschillende bedrijven in binnen- en buitenland. Je verwerkt de verkoop-bestellingen. Controleert of deze producten voorradig zijn en koopt ze in. Je maakt pakbonnen en verzend labels voor het magazijn. Je verpakt de onderdelen en stuurt ze naar de klanten. Je monitort de inkoop-bestellingen en verwerkt deze in de voorraad registratie wanneer ze arriveren in het magazijn. Je correspondeert met onze leveranciers over producten, specificaties, prijzen en levertijden. Wanneer klanten producten aanvragen die nog niet in ons assortiment zitten ga je op “onderzoek uit” en voegt deze producten vervolgens toe.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student gaat aan de slag met onze webwinkel voor professionele keukenapparatuur onderdelen. Zowel voor de schermen als achter de schermen. Je verwerkt orders, behandelt aanvragen, verbetert de inhoud van de winkel, werkt aan de online vindbaarheid en gaat met de marketing aan de slag. Je werkt zelfstandig, herkent kansen en denkt in mogelijkheden. Je bent taalvaardig in woord en geschrift. Je voert makkelijk telefoongesprekken, weet je weg op het internet en kunt uit de voeten met Word en Excel. Je beoordeelt je eigen werk op kwaliteit en durft te vragen.

Wat biedt het bedrijf?

Eén op één begeleiding, je werkt samen met de ondernemer. Je mag alle aspecten van het webwinkeliersvak uitvoeren, proeven en ervaren. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid en bewegingsvrijheid.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder