Leidinggevende leisure & hospitality

Camping Osebos Front Office medewerk(st)er

Wil jij onze gasten een onvergetelijke ervaring bezorgen en ben jij een echte multi-tasker? Dan is deze stage iets voor jou! Als Front Office Stagiair(e) ben je het visitekaartje van de camping. Je bent het eerste en laatste contact voor de gasten en gedurende het verblijf ben je het aanspreekpunt voor vragen en opmerkingen. Je probeert de gasten een unieke ervaring te geven op onze camping. Ook handel je klachten af en ben je continue bezig met het verbeteren van het verblijf van onze gasten. Dit alles doe je natuurlijk met een stralende glimlach. Daarnaast sta je onze gasten ook telefonisch te woord en beheer je het reserveringssysteem. Elke gast en dag is anders, wat deze stage uitdagend, dynamisch en afwisselend maakt.

Naar wie zijn wij op zoek?

Jouw werkdag bestaat uit: - Het verwelkomen en in- en uitchecken van (inter-)nationale gasten en bezoekers; - Het aannemen en maken van reserveringen; - Gasten telefonisch en per e-mail te woord staan; - Het informeren van gasten over de faciliteiten van de camping en de omgeving; - Je anticipeert op de behoeften van gasten en bent de schakel tussen de gasten en de collega's; - Je voorkomt, herstelt en behandelt klachten, eventueel met de nodige improvisatie en altijd met positiviteit; - Je ondersteunt het winkelpersoneel, zowel in het doen van bestellingen en het contact met leveranciers; - Je verricht ook licht administratief werk. Wij zoeken: - Iemand die bezig is met een MBO4 opleiding, met passie voor horeca en toerisme; - Flexibel inzetbaar; ook in de weekenden en vakanties; - Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; Duits en Frans zijn een pré; - Sociaalvaardig en denkt oplossingsgericht; - Beheersing van Microsoft Word, Excel en PowerPoint.

Wat biedt het bedrijf?

Camping Osebos heeft een klein maar divers team bestaande uit zowel jonge mensen als collega's met veel ervaring. Het bedrijf ligt in een van de meest toeristische omgevingen van Nederland waardoor je een flinke bak kennis en ervaring in de hospitality kan opdoen. Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden en een ruime (stage)vergoeding. Wij zijn ook bereid om samen met jou te werken aan fysieke toegankelijkheid indien nodig; we denken graag in oplossingen. Aan het einde van je stage heb je alles geleerd om als volwaardig Front Office medewerker aan de slag te kunnen, eventueel binnen ons bedrijf.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder