Business support

FMC virtual balie

Functieomschrijving Als Virtual medewerker, voor verschillende branches, sta je klaar voor klanten. Tijdens je werkdag ben je bereid om vragen per telefoon, mail en post stukken vriendelijk te beantwoorden. Dit kan over verschillende onderwerpen gaan, bijvoorbeeld een betaling of bestelling. Je bent goed op de hoogte van de branche waarvoor je op dat moment werkzaamheden verricht. De telefoongesprekken en e-mails worden in de Nederlandse taal gevoerd. Naast het beantwoorden van vragen, help je klanten met overige verzoeken waar zij over bellen of mailen. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. In de toekomst ben je bereid om op zaterdag te werken. Bij deze uitdagende baan is geen dag hetzelfde.

Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
  • B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
  • B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
  • B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
  • B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
  • B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen

lees verder