Business support

The Happy Flow Stage Business Assistant

Ben jij de nieuwe Happy Business Supporter bij The Happy Flow? Als medewerker Business Support houd jij je bezig met alle taken rondom het office management. Je bent verantwoordelijk voor alle operationele taken en je houdt je bezig met de dagelijkse werkzaamheden in The Happy Flow. Zo ondersteun je het beheer van de agenda en zorg je dat alles goed geregeld is voor de klanten. Als stagiair(e) bij The Happy Flow zorg jij voor extra positiviteit in de werkdag van klanten (en natuurlijk in die van jezelf). Je geeft klanten een warm welkom en biedt ze bij binnenkomst koffie of thee aan. Vervolgens zet je de ochtendsnack/lunch/borrel klaar en zorg je ervoor dat alles er tiptop uit ziet. Je houdt je bezig met het klaarzetten van de vergaderruimtes en je verricht andere ondersteunende taken. Je leert werken met verschillende online tools betreft administratie, financiƫn en marketing. Zo leer je bijvoorbeeld hoe je inkoopbonnen en administratie kunt verwerken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent blij, gemotiveerd en representatief Je spreekt goed Nederlands Je bent lief, respectvol en klantvriendelijk Je bent fris en verzorgd. Je komt op tijd en houdt je aan afspraken.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een stageplek voor 24 t/m 40 uur per week. - een fijne positieve werksfeer, hartje centrum Rotterdam - stagevergoeding van 100 euro bruto per maand o.b.v. 40 uur per week - veel flexibiliteit en tijd om aan je eigen opdrachten te werken - de ruimte om jezelf te zijn, veel te leren en te groeien - de kans om in contact te komen met grote bedrijven zoals De Gemeente Rotterdam

Wat ga je leren?

  • Voert taken rondom informatiemanagement uit
  • B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
  • B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
  • B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
  • Voert taken rondom planning en organisatie uit
  • B1-K2-W1 Beheert de agenda
  • B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
  • B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
  • B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
  • B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
  • B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
  • B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
  • B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
  • B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen

lees verder