E-commerce specialist

Driessen International B.V. Word onze E-commerce Guru bij Car Repair Online Products: Vacature voor Innovatieve Online Retail Specialist!

- Analyse van websiteprestaties, inclusief verkoopcijfers, websiteverkeer en conversieratio's. - Planning en uitvoering van marketingcampagnes op verschillende kanalen zoals sociale media, e-mailmarketing en betaalde advertenties. - Optimalisatie van de website-ervaring, waaronder verbetering van de gebruikersinterface, testen van nieuwe functies en oplossen van technische problemen. - Beheer van voorraadniveaus en logistiek, inclusief coördinatie met leveranciers en verzendpartners. - Monitoring van lopende marketingcampagnes en aanpassing van strategieën om de gewenste resultaten te behalen. - Verzameling van klantenfeedback via verschillende kanalen en aanpassing van strategieën op basis van inzichten. - Voorbereiding van rapporten over de prestaties van e-commerce activiteiten en het maken van aanbevelingen voor verbetering.

Naar wie zijn wij op zoek?

Analytische vaardigheden, digitale marketingkennis, technische vaardigheden, creativiteit, klantgerichtheid en organisatorische vaardigheden.

Wat biedt het bedrijf?

Wij geloven we in het creëren van een inspirerende en dynamische werkomgeving waar talent gedijt en successen worden gevierd. Als snelgroeiend internationaal bedrijf bieden we niet alleen een fantastische kans om je carrière te ontwikkelen, maar ook een heleboel andere voordelen die het werken bij ons zo leuk maken. Met een aantrekkelijke vergoeding en geweldige voordelen belonen we je harde werk en inzet. Maar dat is nog niet alles! Je zult ook deel uitmaken van een team van gezellige en ondersteunende collega's die samenwerken aan opwindende projecten en nieuwe uitdagingen aangaan. Bij CROP staat jouw persoonlijke groei centraal. We bieden uitgebreide mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en moedigen initiatief en creativiteit aan. Of je nu je vaardigheden wilt aanscherpen, nieuwe terreinen wilt verkennen of wilt doorgroeien binnen het bedrijf, bij ons krijg je de kans om je potentieel te vervullen.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring

lees verder