Leidinggevende international hospitality

De Librije Front Office medewerker

Jij bent het eerste contact bij een reservering of bezoek tot de laatste ‘tot ziens’ wanneer de gasten het restaurant verlaten. Samen met het serviceteam en de keuken brigade zorgen jullie voor een onvergetelijk verblijf voor de gasten. Wat wordt er van je verwacht? Je bent medeverantwoordelijk voor het reilen en zeilen rondom het hotel. In de aanloop zal dit het klaarmaken van de kamers betekenen, zorgen voor een gedetailleerde ontvangstlijst en de mise en place voor het ontvangst. Je beantwoordt de telefoon en de vragen die binnenkomen. Tijdens de check-in zorg je ervoor dat alle gasten een welkomstdrankje en hapje krijgen en dat de gasten naar de kamers worden begeleid alwaar je alle ins en outs van de hotelkamers toelicht. Daarnaast zorg je ervoor dat lunch en/of diner gasten naar het restaurant worden begeleid; je heet ze welkom, brengt ze naar de juiste tafel en zorgt ervoor dat ze met een glimlach het restaurant verlaten. Ook ondersteun je het ontbijt-team.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ambitie en passie. In een persoonlijk gesprek gaat men hier verder op in.

Wat biedt het bedrijf?

We zijn een dynamisch bedrijf, wellicht groei jij met ons mee en versterk je ons team.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder