Leidinggevende leisure & hospitality

NH Koningshof Gave HBO stage op de meetings- en eventsafdeling van NH Conference Centre Koningshof!

Als Meeting & Events Stagiair ondersteun je de afdeling die verantwoordelijk is voor het verkopen en organiseren van evenementen in drie hotels binnen NH Hotel Group, namelijk: NH Conference Centre Koningshof, NH Best en NH Geldrop. Hierbij ben je werkzaam vanuit NH Conference Centre Koningshof. Bij Meeting & Events kun je denken aan vergaderingen, congressen, bruiloften, galadiners en andere evenementen. Jij ondersteunt in de sales en de daarbij horen de onderhandelingen, maar ook voor de verdere voorbereidingen om elk evenement een succes te maken. Je zorgt ervoor dat alles strak georganiseerd is, zodat elke gast uiteindelijk een unieke ervaring beleeft. Daarnaast zorg je voor heldere communicatie met de collega’s van de uitvoerende afdelingen en draag je bij aan het verfijnen van het serviceniveau in de hotels.

Naar wie zijn wij op zoek?

Houd jij het overzicht? En vind je het leuk om jezelf te specialiseren in het organiseren van meetings & events? Hou je van gestructureerd werken, heb je oog voor detail, beschik je over zeer goede communicatieve vaardigheden en beheers je de Nederlandse en de Engelse taal goed? Dan ben jij de persoon naar wie wij op zoek zijn!

Wat biedt het bedrijf?

Wij begrijpen maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit de uitstekende arbeidsvoorwaarden die wij onze medewerkers bieden naast een uitdagende carrière binnen de dynamische hospitality branche! NH Hotel Group: een wereld van mogelijkheden! Naast de bruto stagevergoeding van € 650 per maand biedt NH Hotel Group de volgende voordelen aan stagiaires; •Speciaal medewerkerstarief: voor verblijf in NH hotels wereldwijd! •NH University: uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden •Nodig familie en vrienden met korting uit bij NH hotels •Interessante doorgroeimogelijkheden in onze hotels in binnen- en buitenland!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder