Expert IT systems and devices

SPEYK BV Voor ons hechte supportteam zoeken wij een stagiair Servicedesk die zijn/haar hand niet omdraait voor een uitdaging.

Zorg jij voor die glimlach op het gezicht van onze klant? Ben jij een echte troubleshooter en ga je uitdagingen niet uit de weg? Als stagiair op onze servicedesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor inkomende calls en tickets van onze klanten. Dit loopt uiteen van complexe vraagstukken tot het aanmaken van een gebruiker. Als stagiair support mag je zelfstandig of samen met een collega met het ticket of de call aan de slag. Kom je ergens niet uit, dan staan je supportcollega’s voor je klaar om het probleem op te lossen. Ook het uitvoeren van beheer- en monitoringtaken behoort tot je werkzaamheden. Je komt te werken in een jong en gemotiveerd team dat zorgt dat onze klanten tevreden zijn en blijven. Bij SPEYK staat het leveren van de beste service voorop en hier werken we met het supportteam ook hard aan. Onze klanttevredenheid is hoog en dat willen we uiteraard zo houden!

Naar wie zijn wij op zoek?

Communicatief vaardig, zoeken naar oplossingen, oog voor detail.

Wat biedt het bedrijf?

Als stagiair wordt je echt onderdeel van ons SPEYK team. Over goede begeleiding hoef je je geen zorgen te maken, want wij hebben alle kennis in huis om jou op weg te helpen. Je wordt gekoppeld aan een buddy en ook je directe collega’s helpen je graag een stap verder! En mocht je het hier echt zo leuk vinden als wij beloven, dan bieden we jou een mooie contract en een hele fijne baan aan. Daarnaast bieden we: - Mooie stagevergoeding - Iedere dag een verse lunch van huischef Ies in ons eigen restaurant; - Goede coaching en begeleiding vanuit het team; - Een hechte groep collega’s waar samenwerken en het vieren van successen centraal staan; - Uniek BY-SPEYK’er programma met onbeperkt gratis events binnen cultuur, mind, food en bewegen voor jou en een vriend; - Regelmatig leuke bedrijfsuitjes en gezamenlijke diners.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder