Office & Management Support Specialist

Duurzaam Bouwloket B.V. Wil jij ook graag wat leren bij een maatschappelijk relevant en groeiend bedrijf, dan zoeken wij jou!

Duurzaam Bouwloket verzorgt als onafhankelijke en professionele partij het energieloket voor veel gemeenten. Wij ontzorgen gemeenten door particulieren woningeigenaren en bedrijven van gratis en onafhankelijk advies te voorzien over het verduurzamen van hun woning of werkplek. Dit doen wij in opdracht van 145 Nederlandse gemeenten. Dit doen we met een jong en energiek team van 40 personen. De student verricht administratieve en organisatorische werkzaamheden om de zaken op kantoor efficiënt en soepel te laten verlopen. De taken zien er ongeveer als volgt uit: - Afhandelen van inkomende en uitgaande communicatie - Beheren van de agenda - Fungeren als aanspreekpunt, zowel intern als extern - Voorraadbeheer - Financiële administratie - Managementondersteuning - Planning

Naar wie zijn wij op zoek?

De overeenkomsten die je met je collega’s hebt zijn, passie voor duurzaamheid, een oplossingsgerichte houding, klantvriendelijk en flexibiliteit. Welke competenties heb je nodig? - Communicatieve vaardigheden (schriftelijk en mondeling) - Je bent zorgvuldig en integer - Je kunt goed omgaan met mensen - Je schakelt snel van de een naar de andere taak

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden jou een kans om impact te hebben bij 145 gemeenten en daarmee ruim 3 miljoen inwoners. Je ontvangt in overleg een stagevergoeding, met uitzicht op een vaste baan. Het meest belangrijk is het fantastische team dat wij je bieden: je staat er nooit alleen voor en in een fijne werksfeer bereiken we met elkaar resultaat.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder