Leidinggevende leisure & hospitality

Camping In de Bongerd Zoek je een uitdagende receptiestage in een succesvol en groeiend bedrijf?

Zoek je een uitdagende receptiestage in een succesvol en groeiend bedrijf? Een organisatie waar je ruimte krijgt om je creativiteit toe te passen en initiatief te nemen? Kom dan kennis maken met Siblu Vakantieparken! Dit ga je doen: In deze brede en allround functie ben je samen met je 2 andere collega’s verantwoordelijk voor een klantvriendelijk onthaal van de gasten. Je doet er alles aan om hen een fijne vakantie te laten beleven. Bovendien lever jij een positieve bijdrage aan het optimaal laten verlopen van alle werkzaamheden op de receptie. Dit houdt onder andere in dat jij: • Het visitekaartje bent en het eerste aanspreekpunt voor gasten en eigenaren, zowel aan de receptie als telefonisch; • Vakantieboekingen aanneemt, bevestigt en administratief verwerkt; • Gasten helpt bij het in- en uitchecken; • De email beheert; • Vragen beantwoordt, eventuele klachten afhandelt van gasten en eigenaren; • Contact onderhoudt met andere afdelingen van het park.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat vragen wij van de student? • Een MBO of HBO-studie in de Leisure, Hospitality, Facilitair of Horeca; • Je bent 32 tot 38 uur beschikbaar voor een periode van circa 4-6 maanden; • Je vindt het leuk om dagelijks in contact te staan met onze gasten; • Je hebt een enthousiaste persoonlijkheid; • Goede beheersing van de Nederlandse taal en je kunt je redden in het Engels en Duits; • Je bent zelfstandig, resultaatgericht en denkt mee met het team als een echte teamplayer; • Je kunt makkelijk prioriteiten stellen en bent in staat snel te schakelen.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij? • Een passende stagevergoeding; • Een fijne werkplek; • Een informele werksfeer met een energiek en enthousiast team; • Een uitdagende en zelfstandige stage in een succesvol en groeiend bedrijf waarbij je van begin tot eind nauw betrokken bent bij alle processen; • De mogelijkheid om verder te ontwikkelen na de stage op een vakantiepark van Siblu.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder