Leidinggevende leisure & hospitality

Bungalowpark de Gouden Spar Leidinggevende travel & hospitality bij een bungalowpark dicht aan zee!

Op ons gezellige bungalowpark is geen dag hetzelfde! Houd jij van gast contact en veelzijdigheid? Dan hebben wij een leuke stageplek voor jou! Wij zijn geopend van maandag tot en met zaterdagmiddag. De tijden liggen tussen half 9 en half 6. Op slechts 1.5 km afstand sta je al op het strand. Wij hebben geen uitgebreide faciliteiten, maar mensen komen hier graag om te gaan wandelen en fietsen in de natuur. Maar in de vakanties verwelkomen wij ook veel gezinnen met kinderen. Je zult veel bezig zijn met gast contact, e-mail verkeer, in en uitchecken, broodbestellingen verwerken, reserveringen maken en daarnaast nog veel diverse klusjes. Zoals bestellingen doen, de receptie netjes houden, af en toe wat naar de woningen toebrengen en ga zo maar door. Belangrijk is een glimlach, motivatie en kennis van de Duitse taal. We zien je reactie graag tegemoet en wie weet zit jij binnenkort gezellig aan onze keukentafel met een kopje koffie of thee!

Naar wie zijn wij op zoek?

Als stagiaire bij ons beschik je over kennis van de Duitse taal, motivatie, gastvrijheid, en een glimlach. Ook is het belangrijk dat je secuur aan het werk gaat en je overzicht kan houden in je werk. Als receptionist(e) heb je soms veel taken die op je af komen en het is dus belangrijk dat je prioriteiten kan stellen en overzicht kan houden. Uiteraard helpen we je hierbij!

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een gezellige en informele werksfeer. Hier ben je niet alleen maar de stagiair(e) maar een onderdeel van een klein team. We lunchen gezellig met elkaar (op maandag en vrijdag wordt er voor brood gezorgd en beleg is er altijd!). De dichtstbijzijnde bushalte is 10 minuten fietsen. Bij heel slecht weer willen we je best een keer ophalen ;-). Wil je een keer ruilen van werkdag dan zal dit niet snel een probleem zijn bij ons. We willen je graag de kans geven om te groeien in je vaardigheden, maar wel met de juiste begeleiding voor jou.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder