Specialist internationale havenlogistiek

NewPort Europe

As an Intern for the Customer Service department, you can be the first point of contact for our customers. You will learn to control the process from A to Z, work accurately, and build up your knowledge of the tankcontainer logistics business as well as your communication skills. You will be the face of NewPort for our customers regarding their orders, and you make sure to answer all their questions. This means that you make the entire process run smoothly!

Wat ga je leren?

  • Verricht organisatorische cargadoors-/expediteurswerkzaamheden
  • B1-K1-W1 Organiseert het transport van goederen
  • B1-K1-W2 Organiseert de aankomst, het verblijf in en vertrek van het schip uit de haven
  • Verricht administratieve cargadoors-/expediteurswerkzaamheden
  • B1-K2-W1 Verwerkt administratieve gegevens ten behoeve van het lading-/scheepsdossier
  • B1-K2-W2 Stelt documenten op ten behoeve van het lading-/scheepsdossier en/of het transportproces
  • Verricht commerciële cargadoors-/expediteursactiviteiten
  • P3-K1-W1 Legt contact en onderhoudt zijn netwerk
  • P3-K1-W2 Onderhandelt met de klant en stelt een offerte op
  • P3-K1-W3 Vertaalt trends en innovaties in passende voorstellen
  • Informeert teamleden en voert personeelsbeleid uit in een cargadoors-/expediteursorganisatie
  • P3-K2-W1 Draagt bij aan werving en selectie van personeel
  • P3-K2-W2 Informeert teamleden aan draagt bij aan teamwork
  • P3-K2-W3 Ondersteunt de leidinggevende bij functionerings- en beoordelingsgesprekken

lees verder