Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Landal De Hellendoornse Berg Stage Spotlight: Schitter als Gastvrijheidsgoeroe aan de Receptie bij Landal De Hellendoornse Berg

Aan de voet van de Sallandse Heuvelrug ligt Landgoed De Hellendoornse Berg. Bij de receptie begint en eindigt een onvergetelijke vakantie voor onze gasten. Wil jij ze informeren over de omgeving en kom je bij ons stagelopen? In jouw stage als receptionist(e) ben je samen met je collega's van het receptieteam het visitekaartje van het park. Jullie zetten alles op alles om onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Je verwelkomt iedereen bij aankomst, voorziet ze van alle benodigde informatie en checkt iedereen weer uit bij vertrek. En dat niet alleen, ook maak je reserveringen en boekingen voor onze faciliteiten en accommodaties op het park.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent het visitekaartje van het park en dat vraagt van jou een gastvrij ontvangst voor al onze gasten, een dienstverlenende instelling, enthousiasme, 110% inzet en een stralende glimlach. En om een opleiding binnen de travel, luchtvaart, recreatie, office of horeca. Daarnaast ben je zelfstandig en heb je het lef om aan te geven wat je wilt leren. Zo haal je het optimale uit je stage! Ontdek wat groen kan doen voor jouw carrière!

Wat biedt het bedrijf?

Hoe leuk dat je van vakantie je vak wilt maken! Om jouw stage zo goed mogelijk van start te laten gaan, zijn de arbeidsvoorwaarden ook zeker van belang! Als je bij ons stage komt lopen, krijg je een stagevergoeding van €500,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband en heb je de mogelijkheid om op het park te overnachten. Daarnaast mag je wanneer je tijdens je stage overnacht op het park en niet beschikt over een geldig OV-studentenreisproduct, dan mag je maximaal twee maal per maand de reiskosten (tegen € 0,12 per km) naar huis declareren. Je krijgt goede begeleiding door een gediplomeerde en SBB erkende parktijkbegeleider en je mag gebruik maken van de faciliteiten op het park.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

lees verder