Junior accountmanager

OutdoorPro (Junior) accountmanager in een sportbedrijf

OutdoorPro, gevestigd in Breda en digitaal te vinden op www.outdoorpro.nl, richt zich op de professionele buitensport- en recreatiemarkt. De afgelopen jaren heeft OutdoorPro zich ontwikkeld tot dé gespecialiseerde leverancier van buitensport- en recreatiemateriaal voor zakelijke en particuliere klanten binnen de Benelux. Onze zakelijke klanten zijn voornamelijk (buiten)sportbedrijven, recreatiebedrijven, sportopleidingen en klimparken. Naast OutdoorPro voeren we tevens het handelslabel SafetyPro (zie www.safetypro.nl) en Klimwinkel (www.klimwinkel.nl) We zijn een jonge en enthousiaste organisatie, volop in groei. Er liggen nog verschillende kansen voor onze organisatie die we graag samen met jou gaan benutten. Wanneer jij laat zien je volledig in te willen zetten voor deze stage bieden wij jou een leerzame en vooral leuke stageperiode met een goede stagebegeleiding in een jong, sportief en enthousiast team!

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar een gemotiveerde stagiair die ons team komt versterken. De ideale kandidaat heeft interesse in hoogteverschillen, is leergierig en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Wat biedt het bedrijf?

1. Leerervaring Bij OutdoorPro krijgen stagiairs de kans om direct aan echte projecten te werken. Dit betekent dat ze niet alleen toeschouwers zijn, maar actief deelnemen aan het werk en waardevolle ervaring opdoen. 2. Professionele Ontwikkeling We bieden diverse trainings- en opleidingsmogelijkheden die stagiairs helpen hun professionele vaardigheden verder te ontwikkelen. 3. Mogelijkheid tot Voortzetting Hoewel een stage geen garantie biedt op een vaste aanstelling, geven we onze stagiairs de kans om hun vaardigheden en capaciteiten te tonen. Stagiairs die uitblinken, komen in aanmerking voor toekomstige mogelijkheden binnen het bedrijf.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder