Leidinggevende leisure & hospitality

LIB Businessgames B.V. Enthousiaste, energieke stagiaire gezocht!

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiaire die ons team in een nader te bepalen periode komt versterken. Jouw verantwoordelijkheden zullen vooral liggen bij de teambuilding games. Het organiseren en uitvoeren van deze games tijdens events op diverse locaties. Je zult meetings met de klant bijwonen om de wensen goed te inventariseren en te verwerken binnen een game. Soms organiseer je ook de praktische invulling van de business games, bijvoorbeeld hoe groot moeten de ruimtes zijn en wat moeten we nog inkopen. Je neemt contact op met locaties en catering en zorgt dat alles klaar is om aan de slag te gaan! Een goede band met de klant opbouwen en onderhouden is voor ons zeer belangrijk. Daarnaast ga je regelmatig mee op pad naar de events om te assisteren tijdens de uitvoering van de games. Met jouw inzet en positieve energie zorg jij er mede voor dat de opdrachtgever een onvergetelijke dag zal beleven!

Naar wie zijn wij op zoek?

Belangrijke eigenschappen die wij zoeken in onze stagiaires: leergierig, nieuwsgierig, aanpakker, hospitality gericht, teamplayer, flexibel.

Wat biedt het bedrijf?

Hoe ziet jouw stagedag eruit? Je komt op maandag om 8:30 uur met een goed humeur aan op ons prachtige kantoor. Om 8:30 uur beginnen we op kantoor met de 'Monday Morning Meeting', waar we gezamenlijk de week starten en de events voor de week doornemen. Vervolgens ga je achter je laptop zitten. Een van de klanten waar jij morgen naartoe gaat, wil graag op maat gemaakte spelkaarten, en jij mag die gaan maken. Dan is het alweer 12:00 uur, tijd voor de lunch! We gaan met het hele team aan de tafel zitten. Na de lunch doe je een laatste controle om te zien of je alle spelkaarten correct hebt gemaakt. Yes, dat is gelukt! Nu moeten ze nog worden geprint, gelamineerd en gesneden. Om 15:00 uur zijn de spelkaarten gereed en ga je alle andere benodigdheden verzamelen voor het event van morgen. Samen met een collega controleer je aan het einde van de dag nog eens alles om te zorgen dat we niets zijn vergeten. Om 17:00 uur zit de dag er alweer op. Je pakt je jas en droomt alvast over morgen.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

Video Link

lees verder