Junior accountmanager

Flying Kiwi Fasten your seatbelts! Word onze nieuwe Junior project/account manager en broed mee gouden kiwi eieren uit!

Samen met onze lead project/account manager ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je dient de klantwens om te zetten in een concrete opdracht (indien mogelijk, en anders de diepte induiken volgens SMART) en de taak de organisatie inbrengen. Daarna samen met de lead project/account manager bewaken dat dit (juist) wordt uitgevoerd en met de klant contact hierover houden. Je bent in eerste instantie de rechterhand van de lead project/account manager en zult dan groeien naar een hoger niveau, naarmate je ontwikkelingen doormaakt. We zijn een jong en enthousiast team die voor mooie merken tof werk maakt! Check onze website voor een portfolio of een kijkje in ons team! Tot snel ;).

Naar wie zijn wij op zoek?

- communicatief vaardig / small talk vaardig - sociaal / vriendelijk - geduldig - nieuwsgierig - meedenken met de klant - inspirator - flexibel - pro actieve instelling - energiek / enthousiast - empathisch / invoelend / situatie inschattend

Wat biedt het bedrijf?

Wij werken vanuit een toffe creatieve werkplek, die voelt als een warm nest. We zijn een klein team van 10-12 mensen die met respect en waardering met elkaar omgaan. We zijn positief ingesteld en zijn open minded. Bij ons zijn de meeste dingen net even wat anders; wij eten samen vanuit de keuken, dekken de tafel en maken samen tosti's, soep, broodjes knak enz. Wekelijks bestellen we met z'n allen broodjes Subway. Voor stagiaires is iedere lunch kosteloos! Daarnaast spelen we dagelijks een potje darts met elkaar tussendoor, er mag gewandeld worden naar behoefte, we hebben zit-sta bureaus en evt. een deskbike voor de enthousiasteling onder ons. Als kers op de taart mag je kosteloos iedere 6 weken naar een massage studio tegenover ons pand. Onze vaste masseuse zorgt ervoor dat we allemaal soepeltjes blijven!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder