Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Green Spirit B.V. / Bos Park Bilthoven Leerzame en veelzijdige stage in de receptie van een gezellig en levendig recreatiepark

Leuke en leerzame stage op Bos Park Bilthoven. De stagiair werkt mee in het receptiekantoor van ons recreatiepark in Bilthoven. De dagelijkse werkzaamheden bestaan uit administratieve ondersteuning, maar ook boekingen maken in het online boekingssysteem en ontvangst en inchecken van gasten, uitchecken van gasten, informatie verstrekken aan gasten, zowel persoonlijk als per telefoon en online. In het hoogseizoen zal je soms ook gasten begeleiden naar hun huurchalet of campingplaats. Het ontvangen en te woord staan van leveranciers behoort ook tot de werkzaamheden. Verder is er dagelijks contact met de buitendienst over de schoonmaak en de planning van aanpassingen en reparaties aan de accommodaties.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wij willen onze gasten graag op een warme en enthousiaste manier welkom heten en van informatie voorzien. Wij zoeken daarom naar een enthousiaste student, die niet bang is om initiatief te tonen en makkelijk op mensen afstapt. Flexibiliteit is ook belangrijk, want geen dag ziet er hetzelfde uit. Accuratesse en handigheid met computers is van belang, omdat je in korte tijd de werking van ons reserveringssysteem moet begrijpen en ermee dagelijks mee gaat werken. Uiteraard zorgen wij voor een cursus. Wij zullen speciale projecten toekennen aan de stagiaire, uiteraard in overleg en passend bij de leerdoelen.

Wat biedt het bedrijf?

Het team dat in de receptie van ons park werkt is een hechte groep collega's, die met elkaar het visitekaartje vormen van ons bedrijf. Maar ook met de collega's van de buitendienst is er veelvuldig contact. In elk seizoen voelt deze stage alsof je zelf voortdurend een beetje op vakantie bent. Wij bieden de stagiaire een prettige en veilige werkomgeving, waar de werkzaamheden goed worden uitgelegd en waar ruimte is om nieuwe dingen te leren. Ons park is met eigen en openbaar vervoer goed te bereiken.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder