Leidinggevende travel & hospitality

Inntel Hotels Amsterdam Landmark Duty Management stagiaire gezocht voor het Inntel Hotels Amsterdam Landmark!

Als Duty Management Stagiaire werk je als verlenging van de Front Office en ben je een operationele spin in het web. Tot je dagelijkse werkzaamheden behoren onder andere: • Verwelkomen en inchecken van gasten; • Check out van de gasten en het correct opmaken van de gastenrekening; • Administratieve werkzaamheden behorend tot de front office afdeling; • Verschaffen van relevante en toeristische informatie; • Aannemen en inboeken van (kamer) reserveringen buiten de regulieren kantoortijden; • Het voorbereiden van (VIP) aankomsten; • Verlenen van extra service aan de gasten, zoals het helpen met bagage, bestellen van taxi’s; • Het assisteren van het management team met de dagelijkse taken; • Zorgen dat de dagelijkse processen goed verlopen op de diverse afdeling, daarom ben je ook veel op de vloer aanwezig; • Aanpassen van de procedures indien nodig voor een betere kwaliteit van het hotelproduct; • Het oplossen van problemen en afhandelen van eventuele klachten.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Iemand die een hospitality opleiding volgt en opzoek is naar een managementstage; • Iemand die het leuk vindt om onze gasten een warm welkom te bieden en te verassen: You’ll be surprised; • Iemand die zelfstandig, verantwoordelijk, oplossingsgericht is en oog voor detail heeft; • Je bent gastvrij en speelt goed in op de wensen van onze gasten; • Je bent op wisselende tijden beschikbaar, ook in de avonden en/of weekenden. Jouw roosterwensen kun je aangeven in onze online roostertool/app; • Je bent communicatief vaardig; • Je spreekt Nederlands en/of Engels.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding van €500,- bruto op basis van een 38-urige werkweek; • Reiskostenvergoeding (>10 km woon-werkafstand, indien geen studenten OV chipkaart); • Dynamische werkomgeving; • Maandelijks ontvang je je salaris op een vaste betaaldatum; • Vanaf €35,- kun je zelf verblijven in een van onze hotels, daarnaast krijgt je 20% korting op F&B; • Een bedrijfsuniform; • Jaarlijks themafeest met alle collega’s; • Interessante doorgroeimogelijkheden binnen de keten.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder