Leidinggevende international hospitality

Hotel Not Hotel Amsterdam Stap in de Rol van Leidinggevende International Hospitality bij Ons Hotel

Vind jij het leuk om het gasten naar hun zin te maken én ze het gevoel te geven van thuiskomen? Als stagiair(e) word je bij ons ingezet als een voltallige collega en werk je nauw samen met de collega’s van de Front Office, Housekeeping en F&B-afdeling. Je ontvangt gasten, maakt de lekkerste cocktails en je verwerkt betalingen. Ook zorg je voor het ontbijt en ben jij het aanspreekpunt tijdens jouw shifts. Je lost problemen op, en als gezellige host geef je de gasten tips over Amsterdam. Eén ding is zeker, alles is net wat anders en geen dag is hetzelfde bij Hotel Not Hotel.

Naar wie zijn wij op zoek?

Waar zijn wij naar op zoek? • Je volgt een relevante opleiding; • Je bent ondernemend, stressbestendig en gestructureerd; • Je hebt humor en een tomeloze energie; • Je bent een ster in communiceren en kunt werk perfect afmaken; • Je hebt oog voor detail en bent altijd op zoek naar verbeteringen; • Je spreekt Nederlands en Engels.

Wat biedt het bedrijf?

Wat mag je van ons verwachten? • Een stage met veel vrijheid; • Een stage waarin jouw ontwikkeling centraal staat; • Een uitdagende stageplaats bij een uniek hotelconcept; • Een creatieve omgeving met jonge, enthousiaste en gemotiveerde collega's; • En niet te vergeten de leukste personeelsuitjes op de Amsterdamse grachten met alle collega's van de Hotel Not Hotel groep!

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder