Junior accountmanager

OfferteAdviseur B.V. Stagiair accountmanager Amersfoort (leuke bonussen/ uitjes) | OfferteAdviseur

De student gaat actief de fijne kneepjes leren van het vak accountmanagement. Door veel te proberen en een actieve begeleiding gaat de student erg veel leren. Gezien het kleine en prettige team zal de student geen druk voelen wat bij een groot bedrijf wel het geval is. Bij goede prestaties en een goede klik is een baan als accountmanager mogelijk.Er heerst een informele sfeer maar er wordt ook hard gewerkt. Af en toe een potje fifa, darten en grappen hoort bij dit team. Jouw stagebegeleider beschikt over een Master diploma Marketing en heeft genoeg ervaring met verkopen. Je leert hier handige tips om beter te verkopen en te onderhandelen.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student beschikt over een vlotte babbel, heeft een oog voor detail en durft actie te ondernemen . De student dient een actieve leerhouding te hebben en is niet bang om fouten te maken.

Wat biedt het bedrijf?

Het leerbedrijf biedt een zeer prettige omgeving om te werken. Zonder druk. Er is een bedrijfsrestaurant met lekker eten en het kantoor is huiselijk ingericht. Het fijne is dat OfferteAdviseur een klein bedrijf is waardoor je als stagiair alle aandacht krijgt die je nodig hebt. Heb je een vraag? Dan krijg je meteen antwoord van je stagebegeleider. Daarnaast word je hier niet verwaarloosd zoals dat wel eens gebeurd bij grote bedrijven. Je bent hier hét gezicht van de verkoopafdeling. Je krijgt een stagevergoeding van 200 euro per maand (5 dagen stage) + bonus per sale. Lees ook : Rijk's stageverhaal: https://www.offerteadviseur.nl/stageverhalen-rijk/ Mohamed's stageverhaal: https://www.offerteadviseur.nl/mohamed-is-nooit-moe-voor-een-verkoopgesprek/ Casper's stageverhaal: https://www.offerteadviseur.nl/stageverhaal-van-casper/ Lees hier meer over ons: https://www.offerteadviseur.nl/over/over-ons/

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder