Office & Management Support Specialist

Golden Tulip Hotel Central

De student is de assistent van de manager/directeur. Het betreft een kantoorfunctie als rechterhand van de directeur, beheer agenda, contactpersonen, bijwonen en notuleren stafvergaderingen, relatiebeheer. Kennis van Outlook en Excel is een pre.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student moet beschikken over een basiskennis van Outlook en Excel, goed Nederlands kunnen spreken en schrijven, precies/secuur zijn Het werk is iedere dag deels hetzelfde werk maar ook veel afwisseling. Daarom is het prettig als je flexibel bent

Wat biedt het bedrijf?

Het is mogelijk om een vaste aanstelling na de BBL-periode te krijgen. Hotel Central is bedrijf met bijna 90 medewerkers, van alle leeftijden en heeft een heel hecht team waarvan een groot deel al lange tijd samenwerkt. De onderlinge sfeer is goed, Medewerkers zijn betrokken bij het bedrijf Voor de begeleiding hebben wij iemand beschikbaar die je te allen tijde kunt bereiken

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring

lees verder