Luchtvaartdienstverlener

Hotel Restaurant Oud London

We beginnen bij het begin en het is de bedoeling dat de student aan het eind van de stage weet hoe hij/zij zelfstandig een partij/wijk kan draaien. Hiertussen zit uiteraard een behoorlijke leerweg en die nemen we stap voor stap door.

Naar wie zijn wij op zoek?

Het gevoel voor gastvrijheid. Een open blik is een vereiste, maar verder zijn veel kwaliteiten aan te leren als je daar maar voor open staat!

Wat biedt het bedrijf?

Een blik binnen onze organisatie leert dat er veel medewerkers al heel wat jaren in dienst zijn. Tien of twintig jaar is hierbij geen uitzondering. Er zijn dan ook een heleboel medewerkers die gebleven zijn na hun stage.

Wat ga je leren?

  • Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten
  • B1-K1-W1 Informeert en assisteert passagiers/gasten
  • B1-K1-W2 Zorgt voor veiligheid en naleving van regels
  • B1-K1-W3 Werkt samen in een (internationaal) team
  • Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W1 Handelt passagiers en bagage af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K2-W3 Handelt bijzondere bagage af
  • Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W1 Bereidt de vlucht voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Rondt cabinewerkzaamheden af

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder