Expert IT systems and devices

POCOS Leer- en meewerkstage Servicedesk

Als stagiair op de Servicedesk heb je voornamelijk contact met onze ICT partners, die technische vragen stellen over onze telecom-omgeving en hosted telefonie-omgevingen Xelion, Broadsoft en 3CX. Daarnaast help je ze met vragen over onze internetverbindingen, managed routers en cloud services. Je werkt in een team met 1e- en 2e-lijns medewerkers. Alle verzoeken en incidenten die binnenkomen (tickets) leg je nauwkeurig vast, bewaakt de voortgang en lost zoveel mogelijk problemen zelf op. Binnenkort start een project op gebied van telefonie waarbij je samen met ervaren collega’s onze nieuwste dienst gaat implementeren.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Leergierig- en nieuwsgierigheid • Goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden (NL) • Je vindt het leuk om met klanten te communiceren • Je bent representatief en flexibel

Wat biedt het bedrijf?

• Je leert om incidenten en verzoeken te registreren, analyseren en af te handelen • Je geeft remote ondersteuning bij vraagstukken • Waar mogelijk los je (eenvoudige) verzoeken zelf op en bied je ondersteuning bij o.a. access verbindingen, telefoniediensten en hosting diensten • Je bewaakt de voortgang van verzoeken en verstrekt informatie/status updates aan onze resellers

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder