Leidinggevende leisure & hospitality

Westcord Hotel de Wadden Duty Management stage

Ben je op zoek naar een uitdagende stage waar je verschillende afdelingen kunt ontdekken en van de ene taak naar de andere kunt vliegen? Wil je een helikopterview hebben over alles wat er in en om het hotel gebeurt? En denk je de verantwoordelijkheid aan te kunnen om ervoor te zorgen dat alle afdelingen goed samenwerken en de verwachtingen van de gasten worden overtroffen? Dan hebben wij de perfecte stage voor jou! Als Duty Management Trainee bij WestCord Hotel de Wadden ondersteun je de operations manager Jorine bij haar dagelijkse taken. Deze taken variëren van de achterkant van het huis tot het direct bedienen van gasten, het algemene doel is om een ??onvergetelijke ervaring voor de gasten te creëren die resulteert in winst voor het hotel. Verder ben je verantwoordelijk voor Meltwater. Dit is het programma waarmee we social media posts plannen en uploaden.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Enthousiasme en een passie voor de hospitality - De Engelse en Nederlandse taal beheer je goed - Team player - Pro actief en je wilt graag veel leren

Wat biedt het bedrijf?

- Als stagiair krijg je bij ons de kans om waardevolle ervaring op te doen en je vaardigheden verder te ontwikkelen. Wij hechten veel waarde aan het opleiden van studenten. Bij wederzijdse tevredenheid, zullen we bespreken welke mogelijkheden er zijn om na je stage bij ons te blijven werken. - Een stage vergoeding van €20,- per dag en gratis kost- en inwoning - 30/30 Member: Naast je stagevergoeding, biedt WestCord Hotels nog meer toffe dingen aan voor alle members, zoals: €30,- per overnachting in onze hotels// 30% korting op WestCord producten // reiskostenvergoeding // interne trainingen van onze eigen Hospitality trainster // ieder jaar een groot personeelsfeest op een toffe locatie. - Dagelijks een gezamenlijke lunch en diner, lekkere koffie en veel fruit. Een goed moment om bij te praten met je collega’s. - Heb jij het WestCord DNA in je?! Ons doel is om jou ‘part of the family’ te laten voelen!

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder