Allround Assistant Business Services

Alpha Society B.V. Uitdagende stage voor een administratief sterk iemand met leuke doorgroeimogelijkheden in Utrecht

CEO Marketing is een jong en ambitieus bedrijf. Naast ons algemene takenpakket hebben wij wekelijks wisselende uitdagingen waar wij aan werken. Wij zijn op zoek naar iemand die ons hierbij kan gaan helpen en ondersteunen. Wij hebben een breed takenpakket. Dit omvat onder andere(!) algemene administratieve taken, het maken van planningen, het maken en verzenden van rapportages, het plannen van (kleine) events en borrels, kantoorvoorraden in de gaten houden en het doen van bestellingen om deze aan te vullen. Ook voor de administratieve zaken omtrent het HR-Proces en in de voorbereiding van gesprekken met onze klanten en relaties zoeken wij ondersteuning. Afhankelijk van jouw competenties en voorkeuren kunnen we een takenpakket uiteenzetten zodat jij ons kan ondersteunen. Wij hebben een mooie vestiging op een prachtlocatie. Binnen vind je lekkere bonenkoffie, wekelijks een borrel op vrijdag, een dartbord en grote TV (met PS4) voor in de pauze. Stagevergoeding in overleg.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zijn op zoek naar iemand die administratief sterk is. Heb jij oog voor detail en kan je omgaan met Excel? Top! We zoeken iemand die bij voorkeur een beetje initiatief kan nemen, graag wil leren en het even laat weten als we je ergens mee kunnen helpen. Ben je sociaal vaardig en ben je niet bang om een praatje te maken? Dat is een flinke pré. Wij zijn een jong bedrijf. We hebben natuurlijk een vaste agenda en een vast takenpakket, maar daar omheen gebeuren ook een hoop zaken waarin wij snel moeten schakelen. Wij zoeken iemand die niet bang is om, naast de vaste taken, ook (kleine) andere taken op te pakken tussendoor. Een beetje creativiteit kan hierin ook geen kwaad. Als jij iemand bent die houdt van uitdagingen en wil meedenken over onze bedrijfsvoering dan ben je ook van harte welkom! Er is veel ruimte voor eigen inbreng, maar dit hoeft natuurlijk niet.

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een uitdagende, professionele en informele werkomgeving. Ook zijn we ambitieus en willen we graag groeien. Een vaste aanstelling en doorgroeimogelijkheden liggen dus zeker op de tafel. We hebben een klein vast team, en besteden ook veel werk uit aan freelancers. Dit zijn jonge mensen die ook regelmatig langskomen voor een drankje. Je leert bij ons hoe alle facetten van de bedrijfsvoering in elkaar steken, hoe jij op de juiste momenten kan inspringen en wat wij doen om onze bedrijfsvoering te testen en te verbeteren. Wij zijn erg flexibel in jouw takenpakket. Je bent bij ons welkom om je te ontwikkelen in de punten waar je nog niet sterk in bent. Ook kan je aan de slag met punten waar je juist goed in bent. Wellicht kan je zelfs meedenken en meewerken in het ontwikkelen en verbeteren van onze processen. Wie weet worden jouw ideeën straks onderdeel van ons bedrijf :-)

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

lees verder