Commercieel medewerker

Stichting Liox Stage bij Liox; breng kunst- en cultuur en studenten samen.

Volg jij de opleiding Commercieel Medewerker en op zoek naar een leuke stage? Dan ben je hier op het juiste adres! Bij Liox bieden wij jou een stage, waarin jij alle ruimte hebt om jouw ideeën aan te dragen en mee te helpen aan klantcontacten en (commercieel) administratieve taken. Wij werken ook veel online, waardoor het ook mogelijk is deze stage vanuit huis uit te voeren. Hoe ziet een stage bij Liox eruit? - De eerste week van je stage staat in het teken van de onboarding. Je mag werken met het programma Flair, hiermee krijg je met behulp van workflows meer te weten over Stichting Liox. - Na deze week krijg je je eigen taken toegewezen. Hierbij kun je denken aan het inventariseren van onze wensen en behoeften tot aan webcare. Verder houden wij twee keer in de week een scrumsessie. In deze sessie wordt er gevraagd waarmee je bezig bent en of je nog vragen hebt, hierdoor raak je dus ook in contact met andere stagiairs en medewerkers van Liox.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student of werknemer die wij zoeken: - Heeft een sociale, nieuwsgierige, ondernemende en creatieve persoonlijkheid; - Volgt een opleiding op MBO niveau in de Commerciële richting - Houdt ervan om soms zelfstandig te werken en is flexibel ingesteld: je vind het niet erg om op verschillende locaties te werken, bijvoorbeeld thuis, op kantoor of op één van onze culturele locaties door heel Nederland

Wat biedt het bedrijf?

- Stagevergoeding in overleg. - Kans op een baan na je stage. - Persoonlijke begeleiding door directe en hoogopgeleide collega's. - Je komt te werken bij een klein en informeel bedrijf die iedere dag er alles aan doen om stichting Liox te vergroten. - Je wordt onderdeel van een enthousiast, hecht en jong team. - Je krijgt alle ruimte om jouw ideeën aan te dragen; je krijgt de kans om écht mee te werken aan verschillende belangrijke taken

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert een commercieel traject uit
  • P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
  • P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
  • P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
  • P1-K1-W7 Voert aftersales uit

lees verder