Leidinggevende leisure & hospitality

Camping Meerwijck Unieke kans! Stage lopen bij Siblu Vakantieparken!

Siblu Vakantieparken is in bezit van vijf vakantieparken in Groningen, Drenthe en Zeeland. De gast beleeft er de mooiste vakanties! Je vindt er moderne en comfortabele stacaravans en chalets, binnenzwembaden, speeltuinen voor kinderen, tal van animaties overdag en 's avonds, gratis kinderclubs en vele andere activiteiten waar de gasten zich mee kunnen vermaken. Wij streven ernaar om samen met het team een perfect verblijf te creëren voor zowel onze nationale als internationale gasten. Ons doel is om onze gasten een unieke beleving te bieden, waarbij de gastbeleving en gastenservice altijd op nummer één staan! Bij Siblu Vakantieparken bieden wij uitdagende stages in verschillende vakgebieden op onze vakantieparken. Hierbij kun je denken aan meewerkstages op het gebied van: Animatie, Operations, Receptie, Facilitair, Techniek of Groenvoorziening. Bij Siblu Vakantieparken heb je de ruimte om een eigen bijdrage te leveren EN het verschil te maken!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat vragen wij van de student? • Een MBO of HBO-studie in de Leisure, Facilitaire, Marketing of Groenvoorziening; • Je bent 32 tot 38 uur beschikbaar voor een periode van circa 4-6 maanden; • Je vindt het leuk om dagelijks in contact te staan met onze gasten; • Je hebt een enthousiaste persoonlijkheid; • Goede beheersing van de Nederlandse taal en je kunt je redden in het Engels en Duits; • Je bent zelfstandig, resultaatgericht en denkt mee met het team als een echte teamplayer; • Je kunt makkelijk prioriteiten stellen en bent in staat snel te schakelen.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij? • Een passende stagevergoeding; • Een fijne werkplek; • Een informele werksfeer met een energiek en enthousiast team; • Een uitdagende en zelfstandige stage in een succesvol en groeiend bedrijf waarbij je van begin tot eind nauw betrokken bent bij alle processen; • De mogelijkheid om verder te ontwikkelen na de stage op een vakantiepark van Siblu.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Geeft leiding
  • P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P3-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder