Expert IT systems and devices

Sam Office Support Klantgerichte Support Medewerker ICT Niveau 3 en 4.

SAM Office is een ICT dienstverlener die vooral in regio actief is. Wij verzorgen de systeembeheer taken voor het MKB en middelgrote bedrijven. Vanuit ons Datacenter in Amsterdam leveren wij onze eigen Clouddiensten, zoals Mail, Telefonie, Hosted Servers en Back-up. De stagiaire gaat in het begin ondersteuning bieden aan onze klanten via ons ticket systeem. Passend bij zijn/haar kennisniveau zal er een selectie gemaakt worden in de taken die uitgevoerd worden. Na verloop van tijd zullen er andere taken toegevoegd worden en zal ook telefonische support tot de taken gaan horen. Daarnaast zal de stagiaire ook op locatie van de klant werkzaamheden uitvoeren, zoals het plaatsen van hardware.

Naar wie zijn wij op zoek?

De student beschikt over doorzettingsvermogen en de kwaliteiten om zelfstandig te werken. Daarnaast heeft de student voldoende communicatieve vaardigheden om telefonische ondersteuning te bieden

Wat biedt het bedrijf?

Wij bieden een leuke werkplek binnen een hecht team. Bij de juiste klik behoort een vaste aanstelling tot de mogelijkheden.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
  • Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
  • P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
  • P2-K1-W2 Automatiseert processen
  • P2-K1-W3 Beheert databases
  • Controleert de security
  • P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
  • P2-K2-W2 Reageert op security incidenten

lees verder