Leidinggevende travel & hospitality

Libéma Lake Resort Beekse Bergen Sta jij bij jouw vrienden en kennissen bekend om jouw positieve, enthousiaste en sociale karakter? Volg jij momenteel een studie, waarbij je leert wat gastvrijheid is en hoe je optimale dienstverlening kunt bieden? Dan kan dit jouw droomstage zijn!

-Eerste aanspreekpunt zijn voor onze gasten: Je zorgt voor een gastvrije ontvangst in onze sfeervolle Gastenservice waar onze gasten bij je terecht kunnen voor informatie over hun verblijf op het resort. Daarnaast handel jij samen met jouw collega’s al het gastencontact af via diverse communicatiekanalen. Jij bent het aanspreekpunt voor alle vragen, problemen en storingen; -Stage met veel afwisseling: Geen dag is hetzelfde, gasten kunnen bij jou terecht voor het reserveren van diverse activiteiten, (technische)meldingen over de accommodatie en informatie over de omgeving; -Kassatransacties: Je verricht ook enkele winkelwerkzaamheden zoals het kopen van een souvenir of kaarten; -Onze gasten verrassen: Bij contactenmomenten met onze gasten vind jij het een sport om hun verwachtingen te overtreffen! -Stage lopen in een unieke omgeving: Als jij voor een professionele dienstverlening en een goed humeur zorgt, zorgen wij voor de rest!

Naar wie zijn wij op zoek?

-Je volgt een MBO opleiding in de richting van Toerisme of Hospitality (bijvoorbeeld Middelbare Hotelschool, De Rooi Pannen of een opleiding Front Office); -Je bent gastgericht en in staat om de verwachtingen van de gasten te overtreffen; -Je bent minimaal 18 jaar of ouder; -Je bent flexibel inzetbaar (maandag t/m zondag, avonduren en ook tijdens feestdagen); -Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pre; -Je bent in het bezit van een rijbewijs. Het is van belang dat je eigen vervoer hebt in verband met de werktijden; -Je zoekt een stageplaats voor minimaal 5 maanden.

Wat biedt het bedrijf?

-Een stagevergoeding; -Goede begeleiding waar de focus ligt op onze kennis over te dragen, maar ook aandacht te geven aan jou als individu; -Veel afwisseling en vrijheid; -Leuke extra’s zoals gratis toegang tot Safaripark Beekse Bergen; -Middels onze interne communicatie app blijf je altijd op de hoogte van de formele en informele nieuwtjes; -Eventuele mogelijkheid tot een bijbaan of parttime na jouw stageperiode.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding
  • P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
  • P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
  • Voert beheerstaken uit
  • P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
  • P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
  • P4-K3-W3 Bewaakt financiën

lees verder