E-commerce specialist

Sensor Partners B.V. Ben jij een opkomende E-commerce specialist? Krijg je een kick van termen als customer journey, vormgeven, ontwerpen, conversie & webcare?

Onderzoekt de customer journey • Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart • Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart • Doet verbetervoorstellen voor marketing en/of marktbewerking • Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten • Inventariseert wensen en behoeften • Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit • Voert webcare uit Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey • Adviseert over het verhogen van de conversie • Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen • Participeert in netwerken • Test en monitort online kanalen • Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan Voert digitale operationele activiteiten uit • Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen • Ontwikkelt online content • Plaatst en beheert content • Plant en bewaakt uit te voeren digita

Naar wie zijn wij op zoek?

• De zin en drive om er voor te gaan, samen maken we het tot een succes; • Lef, goede zin en creativiteit; • Je werkt gestructureerd en zorgvuldig; • Wil digitale vaardigheden leren; • Je bent communicatief sterk en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; • Je wilt 32 tot 40 uur per week stagelopen;

Wat biedt het bedrijf?

• Je komt terecht in een jong, gezellig en fris team; • Een prima stagevergoeding; • Volop ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden; • Perspectief op een traineeship of een baan na je stage; • Super gave markt die continue doorgaat; • Eigenaarschap: wat denk jij dat wij moeten doen?

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder