Allround medewerker IT systems and devices

VSA bv Dynamische plek op een 'skilled' Servicedesk

Als student of werknemer ga je meedraaien op onze 'skilled' Servicedesk. Hier ben je verantwoordelijk voor het aannemen en oplossen van allerlei supportaanvragen. De vragen zijn erg uiteenlopend en 'raken' diverse vakgebieden: gebruikersbeheer, werkplekbeheer, serverbeheer en netwerkbeheer. Ook ben je medeverantwoordelijk voor het oplossen van meldingen uit onze RMM.

Naar wie zijn wij op zoek?

Behalve dat je een gezellige teamspeler bent, ben je ook klantvriendelijk en heb je oog voor detail. En je hebt de 'drive' om onze klanten gelukkig te maken met je oplossingen.

Wat biedt het bedrijf?

Bij VSA zijn we een hecht team en waar we soms ook tijd van je vragen om leuke dingen met elkaar te doen. Ook heb je kans op een vaste aanstelling met doorgroeimogelijkheden.

Wat ga je leren?

  • Ondersteunt gebruikers
  • B1-K1-W1 Handelt meldingen af
  • B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
  • B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
  • Beheert de infrastructuur
  • B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
  • Beheert applicaties
  • B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
  • B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder