Manager / ondernemer horeca

The Highland House Front-office stage The Highland House, Amsterdam

The Highland House is een boetiekhotel met een luxe en intieme sfeer. Elk van de 12 kamers heeft een uniek thema met verrassende en eigenzinngie details. The Highland House, gevestigd in het oudste gedeelte van Amsterdam, kent een bewogen historie. Nu nodigt het globetrotters en cityhoppers uit om zijn stad te ontdekken. Bij The Highland House Amsterdam werken we met hooggekwalificeerde professionals die alles doen wat ze kunnen om je welkom te laten voelen. Net als het hotel is ons personeel creatief en vriendelijk, en wordt er een beetje humor aan onze service toegevoegd. We willen onze gasten plezieren en inspireren.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als stagiair(e) front-office zijn jouw taken onder andere: • In- en uitchecken van gasten; • Aannemen van reserveringen via telefoon, mail of walk-in; • Contact onderhouden met de Housekeeping en de Technische Dienst; • Verlenen van service, zoals het verzorgen van de wekservice, voor onze gasten reserveren bij restaurants, musea e.d.; • Geven van algemene en toeristische informatie aan gasten, bestellen van taxi’s, adviseren en reserveren van restaurants, kaarten voor theater e.d. • Assisteren van het ontbijtpersoneel; • Tevens is er de mogelijkheid om met de hotelmanager mee te lopen. Wat verwachten wij van jou? * Je bent een kleurrijk, creatief en energiek persoon met een passie voor gastvrijheid; * Je streeft naar een kwalitatief hoogwaardige service die toegespitst is op de behoefte van de gast; * Je spreekt vloeiend Engels, een tweede taal wordt gezien als een pré. * Je bent minimaal voor 3 maanden beschikbaar.

Wat biedt het bedrijf?

Waarom werken bij The Highland House Hotel? * Informele werksfeer waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat en eigen inbreng wordt gewaardeerd; * Iedereen die binnenkomt heeft zijn eigen verhaal; * je werk dag is altijd anders; * Kleinschalige hotels waardoor je een veel verantwoordelijkheden krijgt en je naast Front office medewerker de rol van reserveringen en Guest relations vervuld; * Goede stagebegeleiding en gerichte feedbackmomenten bij een SBB erkend stagebedrijf; * Een stagevergoeding van €600,- bruto per maand op basis van 40 uur per week per maand; * Meerdere keren per jaar leuke bedrijfsuitjes met het hele Highlander team! **Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe stagiaires, de periode maakt niet uit.**

Wat ga je leren?

  • Onderneemt
  • B1-K1-W1 Ontwikkelt een ondernemingsplan
  • B1-K1-W2 Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming
  • B1-K1-W3 Implementeert het ondernemingsplan
  • B1-K1-W4 Maakt marktanalyse
  • B1-K1-W5 Voert commerciële activiteiten uit
  • B1-K1-W6 Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs
  • B1-K1-W7 Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K2-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K2-W2 Plant en verdeelt de werkzaamheden
  • B1-K2-W3 Begroot financiën
  • B1-K2-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K2-W5 Stuurt medewerkers aan
  • B1-K2-W6 Voert intern formele gesprekken
  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • P2-K1-W1 Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf
  • P2-K1-W2 Werkt mee in de bediening
  • P2-K1-W3 Werkt mee in de keuken
  • P2-K1-W4 Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf
  • P2-K1-W5 Creëert en bewaakt sfeer
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • P2-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • P2-K2-W2 Checkt de gast in
  • P2-K2-W3 Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf
  • P2-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • P2-K2-W5 Checkt de gast uit
  • P2-K2-W6 Maakt night audit rapportages van de omzet
  • P2-K2-W7 Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten

lees verder