Zelfstandig medewerker travel & hospitality

Ibis Amsterdam City West Front Office Stage

De stage Tijdens je stageperiode leer je hoe je samen met een team van collega’s er voor kan zorgen dat onze gasten een fantastisch verblijf hebben in ons hotel. Je ontvangt onze gasten en zorgt ervoor dat jij hen een “Feel Welcome” gevoel geeft. Vanaf het moment dat je onze gasten verwelkomt tot het moment dat zij weer vertrekken, ben jij hun eerste aanspreekpunt binnen het hotel en het visitekaartje van ibis Amsterdam City West. Jouw werkdag begint iedere dag met een briefing, zodat je goed op de hoogte bent van wat er die dag in ieder geval op je af zal komen. Jij leert tijdens je stage dat op de achtergrond alle processen zo geregeld zijn, dat de gast het in onze service niets ontbreekt. Geen dag is hetzelfde in ons hotel. Kortom een ontzettend leuke stageplek binnen de afdeling Front Office waar je ontzettend veel kunt leren!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie zoeken wij?! Voor deze stageplaats in de Front Office zijn we op zoek naar een leergierige stagiair(e) die flexibel is en geen bezwaar heeft om in wisselende diensten te werken. Gast- en servicegerichtheid zijn voor jou zelfsprekend. Je bent ‘outgoing’, communicatief zeer sterk en je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend. We zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die: - het leuk vindt om nieuwe dingen te leren en weet van aanpakken; - een MBO-opleiding volgt in Hotelmanagement, FO, luchtvaartdienstverlening, horeca of toerisme; - minimaal 5 maanden beschikbaar is - gevoel voor humor heeft

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij jou?! Een uitdagende, zelfstandige en leerzame stageperiode binnen een sterk merk. Je kunt rekenen op een passende stagevergoeding, € 750- bruto per maand. Je komt te werken in een informele gezellige bedrijfscultuur waar we een hoop leuke feestjes en activiteiten organiseren voor het personeel. Persoonlijke ontwikkeling is bij ons vanzelfsprekend en er zijn veel doorgroeimogelijkheden. Je komt te werken voor een sterk merk in een internationale hotelketen.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Realiseert commercieel aanbod
  • P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
  • P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder