Leidinggevende international hospitality

Hotel MAI Amsterdam Duty Management Stage in Hotel MAI Amsterdam

Als Stagiair Duty Manager ben je allround inzetbaar in het hele hotel en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Je bent verantwoordelijk voor het maken van roosters en springt bij waar nodig. Problemen oplossen is voor jou geen probleem en je spreekt vloeiend Engels en Nederlands. Samenwerken met de hotel manager is vanzelfsprekend en je bewaakt het operationele proces. Het bewaken van de kwaliteit van service en gastvrijheid is een belangrijk onderdeel van jouw werkzaamheden. Kortom, als Stagiair Duty Manager ben jij de spil in het hotel en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Als Stagiair Duty Manager leg jij de basis voor een carrière als leidinggevende in de hotellerie.

Naar wie zijn wij op zoek?

Als Stagiair Duty Manager ben jij de persoon die problemen snel en creatief oplost. Jij hebt een proactieve houding en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Daarnaast ben jij communicatief vaardig en weet jij jouw collega's in het hotel goed te instrueren, motiveren en enthousiasmeren. Oog voor detail en een vloeiende beheersing van de Engelse taal zijn belangrijke eigenschappen die wij zoeken in een Stagiair Duty Manager.

Wat biedt het bedrijf?

• Een stagevergoeding van €500,- (op basis van 38 uur per week); • 40% korting bij een verblijf in een van onze hotels op basis van beschikbaarheid - hallo weekendje Amsterdam of Maastricht!; • 20% korting in onze restaurants; • Kennismaking van de hotels met gratis drankjes; • Interne doorgroeimogelijkheden; • Mogelijkheden om jezelf continue te blijven ontwikkelen door interne en externe trainingsmogelijkheden; • Ieder jaar reiken we een Employee of the Year Award uit, dus wie weet staat deze volgend jaar bij jou op de kast; • Een werkplek omgeven door kunst, geschiedenis en reizigers ;).

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder