Leidinggevende international hospitality

Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Conciërge Stage | Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

Als Concierge Trainee ben jij het visitekaartje van het hotel. Je bent (mede) verantwoordelijk voor het bezorgen van een geweldige ervaring voor iedere hotelgast. Na een inwerkperiode ga je zelfstandig de gasten ontvangen en sta jij klaar om al hun vragen te beantwoorden en verschaft ze van uiteenlopende informatie. Het verkopen van tickets voor toeristische attracties en het boeken van taxi’s behoort ook bij je verantwoordelijkheden. Je onderhoudt nauw contact met de gasten en help je de gasten met hun bagage en houdt een overzicht van de opgeslagen bagage. Tevens ben je verantwoordelijk voor de informatie over de hotspots in Amsterdam en werk je nauw samen met de Front Office.

Naar wie zijn wij op zoek?

• Een flexibele, gastvrije en stress-bestendig aanpak • Een gemotiveerde en hands-on werkmentaliteit • Een goede beheersing van de engelse taal • Beschikbaarheid om te werken in de weekenden

Wat biedt het bedrijf?

Als onderdeel van de Minor Hotel Group begrijpen wij maar al te goed dat mensen het verschil maken en dit blijkt dan ook uit onze uitstekende arbeidsvoorwaarden! Naast werken in het meest iconische hotel van Amsterdam met de leukste collega's, bieden wij jou de volgende voordelen: • Stagevergoeding van €750 bruto per maand op basis van 5 dagen per week • Speciaal medewerkerstarief voor jouw weekendjes weg in de Minor & NH Hotels wereldwijd én 30% korting op F&B! • Nodig je vrienden en familie uit voor overnachtingen met korting in Minor & NH hotels wereldwijd. • Een aantrekkelijke korting van 50% op de F&B concepten bij 16 aangesloten luxe hotels in Amsterdam • NH University biedt uitstekende trainings- en (internationale) ontwikkelingsmogelijkheden. • Goede doorgroeimogelijkheden: alle NH medewerkers hebben voorrang op interne vacatures wereldwijd! • Experience Stay bij Anantara Grand Hotel Krasnapolsky Amsterdam

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder