Junior accountmanager

GS-Fulfilment Stage lopen in een jong, bruisend team bij GS-Fulfilment

GS-Fulfilment biedt een stageplaats bij een jonge snelgroeiende onderneming in de e-commerce logistiek. Bij ons leer je alles over sales en loop je mee in een klein nieuw team, waardoor je snel meer verantwoordelijkheden kan krijgen naargelang je prestaties en leercurve. Wij zijn GS-Fulfilment en dagelijks helpen we 150 webshops om de pakketten op tijd bij de klant te krijgen door deze te verzenden en de opslag te regelen. Als (junior)accountmanager ben je verantwoordelijk voor het contact met webshops en ben je bezig met het werven van nieuwe business en ondersteun je de rest van het salesteam.

Naar wie zijn wij op zoek?

Bij GS-Fulfilment is het van belang dat je ten alle tijden je open opstelt tegenover het team, de partners en alle andere betrokkenen. Wij staan bekend voor onze service en bereikbaarheid. Jij bent bij ons een van de visitekaartjes van de onderneming en dit neemt verantwoordelijkheden met zich mee. Denk hierbij aan vriendelijk, aardig, betrokken, etc. Hoe de partners jou zien, zien ze het bedrijf. Daarbij komen de volgende kwaliteiten bij jouw werkzaamheden van pas: - Creatief - Precies - Eerlijk - Duidelijk - Durft je mening te geven (op een nette manier) - meedenkend - Leergierig Beschik jij over deze kwaliteiten, dan zien wij jou heel graag in ons team!

Wat biedt het bedrijf?

Wij, GS, zijn een erg jonge onderneming met een jong team. Omdat we hard aan het groeien zijn, blijven er nieuwe taken bijkomen. Doorgroeien in het bedrijf is dus altijd een optie. Wij werken met een erg hecht team en hier hechten we dan ook veel waarde aan. Gedag zeggen, samen de dag opstarten, gezamenlijk lunchen en elkaar altijd gedag zeggen horen hier dan ook zeker bij. Je kan hier alles uitspreken wat je vindt, zolang dit op een correcte manier wordt gezegd. Het ultieme doel is, om iemand te vinden die de identiteit van ons bedrijf, in combinatie met zijn/haar kwaliteiten, uit kan stralen in de omgeving naar onze (potentiƫle) partners en hem/haar als vaste kracht te verwelkomen bij het team. Ben jij dat?

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder